Feasibility approval of projects in the field of fire prevention

  • Active

The owner of an activity subject to fire prevention controls asks for the feasibility of a complex project

Description

Restrictions

Not allowed for category A activities according to Annex I to Presidential Decree 01/08/2011 no. 151

Who it's for

Persons in charge of activities subject to fire prevention controls

What to do

Documentation sent by PEC to prevenzione.vvf@pec.provincia.tn.it

Timeframes and deadlines

60 days

Maximum no. of waiting days

From the submission of the request

Costs

No. 2 revenue stamps
16+16 Euro

FREE

G.P. no. 799 dated 27 April 2012

Documents

Reference regulations

Regolamento recante semplificazione della disciplina dei procedimenti relativi alla prevenzione degli incendi, a norma dell'articolo 49, comma 4-quater, del decreto-legge 31 maggio 2010, n. 78, convertito, con modif

Read more

Disposizioni relative alle modalita' di presentazione delle istanze concernenti i procedimenti di prevenzione incendi e alla documentazione da allegare, ai sensi dell'articolo 2, comma 7, del decreto del Presidente della Repubblica 1° agosto 2011, n. 151.

Read more

Aggiornamento delle tariffe orarie e relative modalità di applicazione, per l'impiego del personale e dei mezzi del Corpo Permanente dei Vigili del Fuoco della Provincia Autonoma di Trento nell'espletamento dei servizi a pagamento di cui all'art. 28 della Legge Regionale 20 agosto 1954, n. 24 e successive modificazioni e integrazioni.

Read more

Additional information

Last modified: 21/10/2025 6:25 pm

Sito web OpenCity Italia · Site editors access